A sportimádók blogja

5 tipp ahhoz, hogy neked is kockahasad lehessen

2018/03/09. - írta: aktivsport

Ha te is szeretnél kockahassal villogni a strandon, ideje elkezdened a munkát. A hasizom-erősítés nem megy egyik napról a másikra, sőt van néhány tipp, aminek betartása nélkül jelentősen lecsökkennek az esélyeid arra, hogy kockahasad legyen.

1. Diéta nélkül nem fog menni

A hasizomerősítő-gyakorlatok önmagukban nem fognak kockákat varázsolni a hasadra. Legalábbis nem láthatóakat. Jellemzően ugyanis az történik, hogy az erősítő gyakorlatok hatására megerősödik a hasizom, és a kockák kialakulnak, csak éppen nem rajzolódnak ki a hasfalon. Ehhez van szükség tudatos, előre megtervezett étkezésre.

2. Minden mozdulatot pontosan, szabályosan

A gyakorlatok számával kapcsolatban nem tudunk személyre szóló tanácsokat adni, hiszen ez az egyéni fizikai felkészültségtől függ. A legfontosabb azonban az, hogy minden gyakorlatot szabályosan és pontosan végezz el, máskülönben nem fogsz érdemi eredményeket elérni.

3. A legjobb hasizomerősítő-gyakorlatok

Amikor szóba kerül a hasizom-erősítés, az első gyakorlat, ami mindenkinek az eszébe jut, a felülés. De! Napi száz felüléstől sem lesz  kockás a hasad, ha azt nem egészíted ki mást gyakorlatokkal. Ezenkívül a hasprést, a lábemelést, a planket, illetve a különféle labdás gyakorlatok, melyeket egy speciális durranásmentes labda segítségével is elvégezhetsz. Ne feledd, hogy mindig változatos gyakorlatokat alkalmazz, változatos terheléssel és ismétlésszámmal.

aktivsport_06_2.jpg

4. Használj segédeszközöket a hasizom-erősítéshez

A durranásmentes gimnasztikai labda csak egy eszköz a sok közül, amelyek alkalmasak lehetnek hasizom-erősítésre. Emellett számos hasznos kiegészítőt szerezhetsz be. A legnépszerűbb ezek közül a hasizomerősítő kerék, mely a hasizom mellett a karizmot, a vállakat és a hátizmot is fejleszti. Sokan keresik továbbá az ajtófélfára akasztható húzódzkodó keretet, amely alkalmas has, hát, kar és lábizmok erősítésére is.

5. Kezdd el most

Különböző kutatások bizonyították, hogy egy szokás kialakulásához legalább 30 nap folyamatos gyakorlás szükséges. Azt javasoljuk tehát, hogy ne késlekedj, és kezdd el a gyakorlatokat még ma, és ne add fel!

Akármi is a célod az edzéssel, ha hiszel benne, jó úton vagy. Kockás hasad lehet és kizárólag rajtad múlik, hogy eléred-e!

 Jó edzést!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aktivsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2813717222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.