Mit hozzon a Jézuska? Mozgást!

A karácsony közeledtével mindenkiben felmerül a kérdés, hogy kinek mi legyen azalatt a bizonyos karácsonyfa alatt. Szeretnénk meglepni azokat, akik fontosak nekünk, és ha már így teszünk, akkor nyilván olyasmivel, aminek valóban örül. Csakhogy nem mindig annyira egyszerű kitalálni, mi is lenne az a valami – olyannyira, hogy gyakran még az érintett se igazán tudja megmondani, mire lenne szüksége.

A tárgyi ajándékokkal az a baj, hogy gyűlnek. Mindenfélét felhalmozunk az évek során, hasznos és fölösleges dolgokat egyaránt. És legyünk őszinték, a legjobb szándék ide vagy oda, a karácsonyi ajándékok sokszor inkább a fölösleges kategóriába tartoznak. Ritkán olyasmik, amiknek hasznát is vehetjük, többnyire valami tényleg nagyon szép, cuki, kedves tárgy, ami azonban csak áll a polcon.

Persze ezzel mindenki tisztában van, és igyekszik nem ilyen ajándékot választani, de a vége az esetek többségében mégiscsak ez. Mert mégis mit vegyünk, ami szép is, jó is, hasznos is? A válasz egyszerűbb, mint gondolnád: élményt!

Hogyan lehet élményt ajándékozni?


Az ötletem eleve onnan jön, hogy bár nem karácsonyra, hanem a születésnapomra, de a barátnőmtől két kalandpark belépőt kaptam ajándékba. Csodálkoztam rajta, mert sosem említettem, hogy szeretnék ilyen helyre menni, igazából nem is annyira voltam biztos benne, hogy szeretnék: tériszonyos vagyok, ha felnézek ezekre a pályákra, már szédülök. A barátnőm biztosított róla, hogy ő ezzel tisztában van, de gondolta, mégiscsak jó buli lesz, majd segít legyőzni a félelmemet. Remek.

Végül elmentünk együtt, és jelentem, valóban jó buli volt. Az első pár akadálynál még féltem, aztán átlendültem, és nagyon élveztem az egészet. Magamtól biztos, hogy nem mentem volna el egy ilyen helyre soha, de most már tudom, hogy hatalmas élményt hagytam volna ki. Azóta egyébként még kétszer voltunk más kalandparkokban, egészen rákaptam a dologra.

aktivsport_47_2.jpg

Szóval egy egészen meredeknek tűnő ötlet is elsülhet nagyon jól, ha a másik fél kellőképpen nyitott ahhoz, hogy újdonságokat próbáljon ki. A saját szeretteidet te ismered, neked kell tudnod, hogy járható-e ez az út, vagy inkább célszerű olyasminél maradni, amiről tudod, hogy szereti az illető – mindenesetre tényleg fantasztikus, akár közös élményeket is szerezhettek egy-egy ilyen programmal.

Milyen élményekben gondolkozz?


Nos, ahogy említettem, fontos, hogy jól ismerd a másikat, és tudd, mire lenne nyitott és mire nem. A barátnőm jól ismert, tudta, hogy magamtól a tériszonyom miatt sose mennék kalandparkba, de azt is tudta, hogy ha eljön velem, be fogom vállalni.

Aktívabb barátoknak valami jó kis sportos kikapcsolódást javasolnék, például, ha már tél van, bérletet a közeli sí- vagy korcsolyapályára. Ha esetleg valamelyikükről tudod, hogy régóta kipróbálna egy sportot, de magától még nem jött meg az elhatározás, ösztönözheted azzal, hogy befizeted néhány órára ajándékképpen.

Legjobb, ha úgy ajándékozol élményt, hogy te is a megajándékozott családtaggal vagy baráttal tartasz, hiszen a közös élmények a legjobbak! Ráadásul a sport, a mozgás pont egy olyan dolog, amit nagyon jó társaságban csinálni, így biztosan értékeli majd a másik, hogy nem csak őt küldenéd el, hanem vele is tartanál. Számtalan lehetőség áll rendelkezésre, szinte mindenféle sportág kipróbálható. Mozdítsd meg a szeretteidet karácsony alkalmából, és mozdulj meg velük te magad is!

A bejegyzés trackback címe:

https://aktivsport.blog.hu/api/trackback/id/tr2314404256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Aktivsport

Rajongj bármilyen sportért, mi írunk róla és a felszerelés miatt sem kell aggódnod...mi megszerezzük Neked! Nézz körül webáruházunkban is, megéri!

HTML

süti beállítások módosítása