Sokszor leírtuk, és jelezzük a vevőinknek, hogy érdemes csomagot átvenni. Sajnos a mai napig ütközünk olyan problémába, hogy a vevő nem tudja, hogy mi a teendő, ha sérülten, bontottan érkezik a csomagja, vagy főként annak csomagolása. Ebben szeretnénk most segíteni, hogy érdemes átvenni egy csomagot!
Első lépésben, amikor egy termék megrendelése mellett döntünk olvassuk el a szolgáltató általános szerződési feltételeit, különös tekintettel a szállítás módjára, az átvétel szabályaira vonatkozó rendelkezéseket.
Ha átveszünk egy csomagot a futártól, mindig győződjünk meg róla, hogy semmilyen külsérelmi nyom nincs a csomagoláson. Ha bármi ilyet felfedezünk pl. szakadt, nyitott stb. akkor mindenképpen vegyünk fel jegyzőkönyvet a futárral.
Amennyiben nem vettünk fel jegyzőkönyvet, annak tartalmára vonatkozó reklamációt az áruház nem biztos, hogy el tud elfogadni. A legjobb az, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben. Így a vevő is írásban tudja bizonyítani, hogy így kapta a csomagot.
Ha külsérelmi nyomokat nem találunk, akkor is érdemes minél előbb kibontani a megérkezett csomagot. Ha hibát észlelünk a csomag tartalmában, akkor könnyebben tudjuk majd az igényünket érvényesíteni, mintha már hetek teltek volna el a megérkezés óta.
Amennyiben bármilyen probléma van, ne csak egy sort írjunk a webshopbank, hogy mi a hiba, hanem fényképekkel, esetleg videóval együtt küldjük az e-mailt, mert nagy valószínűséggel fognak kérni. Ezenkívül rendelésszámot, számlaszámot érdemes feltüntetni, hogy minél gyorsabban be tudják azonosítani csomagunkat, így felgyorsíthatjuk a folyamatokat.
+1 A számla mindig a csomagban érkezik, tehát a futárnál ez nem található meg, ne keressük. Amennyiben a csomagban nem találjuk, érdemes leveleinket is átböngészni, mert sok helyen, e-mailben küldik, amelyre mi is hamarosan át álluk. Környezetkímélő és bármikor elérhető vevőink számára a számla.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.